wtorek, 20 maja 2014

Moje przepisy w książce kucharskiej!



Otóż właśnie wczoraj dostałam przesyłkę, opakowaną w folię bąbelkową, na którą czekałam od kilku dni.
Pan kurier zdawał się jakby o mnie zapomnieć. Minęło kilka dni za nim skontaktowaliśmy się ponownie w sprawie odbioru.
Ale udało się! Dostałam książkę, jako ostatnia z autorów, którymi są polscy blogerzy, a wśród nich ja, najmłodsza.
W nowej kulinarnej pozycji "Zdrowie ze smakiem" możecie znaleźć przepisy na mięsa, sałatki, zupy, makarony, kasze, ryże, przystawki no i moje desery :)
Przepisy inspirowane są olejami świata. Wyzwanie dla nas, tworzących, polegało na tym, że rok temu mieliśmy sobie wybrać 3 oleje OLEOFARM, pójść do kuchni i eksperymentować.
U mnie padło na olej z orzechów włoskich, arachidowych i pestek dynii. Było ciekawie i smacznie.
Jakie przepisy, moje, znajdziecie w środku?
Nie zdradzę:)

Na dzień dzisiejszy książkę można kupić w internecie (klik), natomiast za jakiś czas będzie dostępna w księgarniach, z czego się bardzo cieszę!
A za kilka dni na blogu ogłoszę konkurs :)

Pozdrawiam,
[muffinka.]


i mała niespodzianka, malutka...

 

3 komentarze:

teenager ;) pisze...

gratuluję! moim zdaniem to duży sukces i życzę więcej :)
a piosenka piękna, bardzo ładnie!
pozdrawiam :)

samazlodycz pisze...

fantastyczna wiadomość, gratuluję :)

nitishia pisze...

Jejciu ! To cudownie,twoje przepisy są naprawdę godne uwagi zdecydowanie zasługują na upamiętnienie ;] W przyszłości z pewnością doczekają się osobnej publikacji tego ci życzę ;)

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...